4 veckor

Idag är lilleman hela fyra veckor gammal! :) Alltså, jag säger bara det, att tiden går fort! Så himla fort! Jag tycker att det är nyss jag såg på stickan att jag var gravid och nyss jag var på förlossningen. Herregud, vad tiden rusar iväg.

Imorgon ska jag och Linus till BVC och träffa Else. Vi har tid där 11.30 och jag är lite småorolig över att vi inte riktigt kommer att hinna. Vet ni hur svårt det är att passa tider med en sån här liten knodd? Allt tar liksom längre tid än vanligt: helt plötsligt är han hungrig och måste ammas, för annars blir han inte tyst, eller så spyr han ner hela sin outfit och även min då (såklart) så vi måste byta om, eller så har han en full blöja som måste bytas... Även om man har god tid på sig för att hinna i tid till något, så är det alltid någonting som kommer ivägen. Alltid. :D Men de på BVC är väl säkert vana. Jag tror vi får börja vid sju-tiden för att hinna.... :S

Idag är det farsdag. Första farsdag för Dennis. Linus hade fixat en present och gjort ett grattiskort till sin pappa. Duktigt va? :) Just nu ligger lillkisen här och knoppar medan jag passar på att blogga lite under tiden som Dennis är och hämtar pizza till oss. Mums! :) Jag är dödshungrig!

Ååh, han är så fin, vår lilla skatt! :) Underbarast i världen! Gud, vad jag älskar honom mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Förstår att det är fullt upp och att allt tar längre tid. Hoppas att det går bra på BVC. :)Det känns fortfarande helt overkligt, men fantastiskt! Skönt att höra att ni har det bra! Vad duktig Linus (och du :P) var med att fixa kort och present. <3 KRAMAR

2011-11-14 @ 00:31:21
Postat av: Sanna

Alltså, det känns inte overkligt och fantastiskt att ni ska till BVC utan jag menar att det är overkligt och fantastiskt att ni har blvit föräldrar, förstås! ;) Haha!

2011-11-14 @ 00:34:18
Postat av: Siv

Ni fixar det ändå!:) Ska ni se!

Bara ta ut barnvagn o köra iväg med raka promenad då borde det lugna ner lite grann....

Kram Siv

2011-11-14 @ 21:27:43
Postat av: Tessi

Sanna: Jo, jag förstod att du menade det ;) och jag håller med dig, tycker också att det känns rätt overkligt, men såå härligt! :)



Siv: Vi hann i tid - med några minuters marginal till och med. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback