Tröttis

Idag har min lillkille varit såå trött! Efter BVC på morgonen (för oss är halv tolv morgon nuförtiden) hämtade vi Molly från morbror Putte och åkte iväg till gammelmormor och gammelmorfar. Där myste vi med gammelmormor och gammelmostrarna Marlene och Micaela. Molly fick leka av sig ute på gården tillsammans med Leo och Lucas, fast de var som vanligt inte direkt sugna på att leka med henne, men inte brydde hon sig om det. :) Förresten var Leo så söt, för när Linus blev hungrig och ledsen stod han precis bredvid oss, där vi satt i soffan, och tittade oroligt på mig. Sedan sprang han till Micaela och ställde sig mot henne och menade liksom "mamma, valpen gråter, gör nåt!". :) Söta, omtänksamma hundar. :)

Det var inte helt lätt, men inte heller så svårt som jag trott, att ta skötväskan, Linus i babyskyddet och Molly i koppel mellan lägenheten och bilen, så det var himla skönt att få reda på det. Då vet jag att vi inte är helt fast här hemma om dagarna. Nån dag kanske jag är modig nog att ta ut båda mina småttisar ut på barnvagnspromenad. :)

En stund efter att vi hade kommit hem från min mormor och morfar och även Dennis hade hunnit hem från jobbet gick jag och Linus och vilade i drygt en timma. Det var så skönt! :) Och nu ikväll har Linus sovit i flera timmar på amningskudden i min famn. Tänk om han hade kunnat göra sånt på natten också! :) Men jag tror att det är Minifom-dropparna som gör susen - tillsammans med lite nya intryck från besök vi gjort. :)

Nu ska jag också gå och lägga mig. Dennis och Linus ligger redan i sängen och håller på att somna. :)

Förresten har jag ingen aning om det jag har skrivit nu; alltså hur texten är utformad och hur jag har uttryckt mig. Jag är inte så himla "med" just nu, så det kanske låter helskumt, men det får ni ta idag.

Kram o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback