Förkylning

Usch och fy! Jag har börjat bli mer förkyld än jag varit nu i nästan två veckor. Jag känner av huvudvärk och är helt tömd på energi i kroppen. Bläää! Och om morgnarna har jag dessutom halsont. Usch, nu får det ta och gå över, för jag måste ju ha energi kvar tills förlossningen. Det är ju bara 13 dagar kvar till bf idag...

Förresten, den andra boken på bebisens lista är också tingad nu. Dennis morbrors fru Florita berättade i lördags när vi var i Äijävaara på 50-års galej, att hon brukar läsa min blogg och att hon hade bestämt att de skulle ge den andra barnkammarboken som bebisen önskar sig. :) Naaw, vad gulligt! :) Så nu finns det inte kvar några önskningar på bebisens lista.


Den här boken ska Dennis morbrors familj ge till vår lilla bebis, så den kan ni andra stryka från inköpslistan. ;)

Åh, vad jag längtar tills vårt lillhjärta kommer ut så vi får träffa den och bara mysa livet ut! :)

Kommentarer
Postat av: Siv

Fy för förkylning.

Krya på dig!

Kram Siv

2011-10-10 @ 19:07:51
Postat av: Therese

Blogg.se i appstore


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback