Magsjuka?

Usch, usch! Jag hoppas att det inte är magsjuka jag har. Jag mår illa och har ont i magen, där kring naveln, och så känner jag mig helfunky... Tror jag ska gå och lägga mig och sova tills Dennis kommer hem från jobbet.

Måste hitta lite energi också att slänga in en mörk 40-tvätt så att jag sedan kan packa min egen bb-väska, för jag har inga rena mjukisbyxor. Det är förresten bara mjukisarna som passar nu. Det har liksom blivit lite trångt i magen, men inte är bebben lugnare ändå, utan är i full gång där inne i magen.

Jag börjar bli helless på att vara gravid, men samtidigt som jag längtar ihjäl mig till att bebben kommer ut, är jag nästintill livrädd för hur livet kommer att vara när han/hon har kommit. Tänk så kommer jag inte att vara den supermamman som bebisen förtjänar? Hemska tanke... =/

Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig vännen! Jag är övertygad om att du kommer att vara en fantastisk supermamma! Hoppas att allt går bra nu, det kan ju bli vilken dag som helst. Iiii! Spännande! Jag tänker jättemycket på dig!

2011-10-12 @ 19:38:30
Postat av: Sanna

Krya på dig vännen! Jag är övertygad om att du kommer att vara en fantastisk supermamma! Hoppas att allt går bra nu, det kan ju bli vilken dag som helst. Iiii! Spännande! Jag tänker jättemycket på dig!

2011-10-12 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback