Babygrejer


Jag och mamma hittade det här söta spjälskyddet när vi var på stan och jag kunde inte låta bli att köpa den. Det är en Bamse-parad som går runt hela skyddet, med alla olika Bamsefigurer på. Visst ser det rätt gosigt ut? :)

 


Den här söta skylten köpte jag för bara 10:- på en loppis på Sjöparksskolan i våras. Nu hänger den vid bebisens mysiga sovhörna ovanför spjälsängen.

 


Jag hittade en annons om denna söta babysitter från Fisher Price på gellivare.cc inatt. Jag ringde om annonsen vid lunch idag och den fanns kvar, så nu är den vår. Den har, förutom dess söta yttre, en vibrationsfunktion som tydligen ska vara liknande som vibration från en biltur, vilket ju bebisar brukar tycka om. Dessutom är det visst extra bra för barn med Kolik. Den här fick vi köpa för bara 300:-.

 


Skötväskan från Ryco köpte vi i somras på Barnens Hus i Haparanda för 399:-. Den är nu färdigpackad med bebisens nödvändigheter och helt redo för att åka iväg till förlossningen. Nu är det bara min väska som behövs packas så är jag helt redo för att fara iväg och träffa min lilla skatt som bor i min mage. :)


Kommentarer
Postat av: Emma Nordström

men nu är det nääära :) oh shiit du verkar vergkligen redo.. fixat allt å så.. nu måste jag också börja på allvar :)

2011-09-29 @ 23:19:43
Postat av: Tessi

hihi, jo, jag har ju sagt att jag inte kan hålla mig. :) Jag borde lägga ut en bild på hörnan med skötbordet också... ^^ Men har du inte börjat på allvar än? Whaaat! Du är ju bara en vecka efter oss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback