Tvätt, tvätt, tvätt

Idag har jag tvättat tre maskiner med bebisens sängkläder och handdukar inför ankomsten. :) Vi har inte så stor torkyta här hemma, men det är ändå mycket skönare att tvätta här hemma än att springa ner till tvättis. Imorgon blir det att tvätta bebisens kläder. Jag måste ju börja packa skötväskan som vi ska ha med till bb, för nu är det inte länge kvar. :) Som jag längtar efter vår lilla skatt!

Igår kväll fixade jag spjälskyddet och mobilen till sängen på plats. Dessutom hängde jag även upp den söta tavlan jag köpte på en loppis här i våras, med texten "Stick du stygga spöke". :)

Vi har ju också fått hit min gamla vagga, som mammas morbror Bror snickrade åt mig till när jag skulle födas. Den har vi placerat i vardagsrummet bredvid ena soffan för att kunna vagga lilla pyret till sömns där ibland.

Förresten har jag fyllt i och stoppat foton i bebisens babybok, allt vad jag bara har kunnat. Jag framkallade foton på alla bebisens morbröder, fastrar, farbröder, mor- och farföräldrar och gammelmor- och gammelfarföräldrar och kusiner. Nu längtar jag efter att kunna fylla i mer grejer i boken, men eftersom vi inte vet om det är en liten tös eller grabb som har bosatt sig i min mage, kan jag inte fylla i mer för tillfället.

Tiden får gå lite fortare nu, tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Siv

Skömt få allt klart inför bebis ankomst.



Du är en riktigt pysskabde,,:)



Kram Siv

2011-09-16 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback