6 månader

Kan ni förstå? Idag blev Linus 6 månader gammal. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort! 6 månader. Ett halvår. Min lilla kille. Tänk, jag har fått ha honom i mitt liv i ett halvår redan. Jag har varit hans mamma i ett halvår. (Då räknar jag inte med graviditeten, även fast jag väl ändå var hans mamma och hade honom i mitt liv under den också). Min fina, fina, lilla kille. Jag älskar honom så otroligt, ofattbart mycket! Han är det bästa som hänt mig och han gör min värld till ett paradis. Jag kan knappt fatta det.

Tänk att det idag är ett halvår sedan jag födde honom. Som han kom hit till oss. Det var en rätt tumult start, men allt har ju gått bra sedan dess, trots att han ville skrämmas lite och göra en minnesvärd entré till världen. ;) Jag kan inte fatta att det är så länge sedan vi var på förlossningen och sedan på neo med honom. Det känns som om det var igår. Men mycket har hunnit hända sedan dess. Han har verkligen hunnit bli en egen liten individ, som vi alla älskar. ;)


Linus, mamma älskar dig mest av allt! Puss och kram på halvårsdagen, min storkille! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback