Trött förrymd fånge

Linus tog en tupplur innan vi åkte upp till Dundret för att se när hans fastrar och bonuskusin åkte Barnens Dundret Runt. Fast vi hann inte se dem åka.. Vi kom fram försent. Nästa år tycker Dennis att Linus kan åka. Jisses! Min bebis. Han som inte ens kan sitta själv än. Inte kan väl han ändå vara så stor nästa år att han kan gå själv och till och med åka skidor... Fast då är han ju nästan 1,5 år redan! Oj, vad fort tiden går! :D ja, då kan han nog åka lilla rundan på 500 meter. :)

När vi åkte ner från Dundret släppte Dennis av mig, Linus, Tilda och Molly vid Sjöpen så promenerade vi hem till Dennis familj medan latmasken Dennis åkte bil dit. ;)

Nu sitter vi och väntar på att Krister ska laga klart goda maten så vi får luddag. :) Linus sitter i faster Thereses famn och leker med Nadja. Och jag väntar på att mitt mobilbatteri ska dö.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback