2011

... har jag...

  • Varit på dop för min svägerskas lilla dotter Nadja

  • Varit i Stenbacken, vid Torneträsk, med Dennis familj, där kring påsken

  • Hälsat på hos Mollys uppfödare, vovvesyster och vovveföräldrar

  • Varit på min lillkusin Benjamins dop
  • Blivit gravid för första gången

  • Fått jobba som klasslärare åt en årskurs 3 i en hel termin och blivit många erfarenheter rikare :)
  • Fått en ny vän, vid namn Ulrika
  • I princip blivit helt av med min rädsla för sprutor
  • Gått en agilitykurs för nybörjare med Molly

  • Haft världens bästa Malin på finbesök från Linköping

  • Varit med min jättemage och hälsat på min familj på Notuddens camping i Jokkmokk

  • Bilat ner till Sundsvall, Linköping, Stockholm och Eskilstuna tillsammans med Dennis, Tilda och Elina

  • Bott helt gratis på skitlyxiga Elite Hotel Knaust i Sundsvall

  • Hälsat på hos Malin och Rolle i Linköping
  • Gått omkring och strosat på Grönalund medan Dennis, Tilda och Elina hade jättekul och åkte karuseller. (Ingenting är gravid-vänligt...Vågade mig dock på att åka Tekopparna, men då fruktade jag för livet hela åkturen! :D)

  • Hälsat på hos lillebror Micke som flyttat ner till Eskilstuna

  • Fått veta att jag ska bli tant igen.. :))
  • Blivit mamma till världens finaste lilla kille, Linus ♥

  • Verkligen insett att jag har världens bästa kompisar, i och med Linus födsel
  • Grattat Molly på hennes 2-års dag :)
  • Blivit helt inställd på att jag vill ha hus, speciellt när min kusin Jessie har köpt ett
  • Spenderat nyårsafton tillsammans med min lilla familj hos svägerskan Therese och hennes familj
  • Fått en helt ny syn på livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback