Sjukstuga

Nu är det äntligen helg, vilket innebär att jag har fått sovmorgon! :) Helgerna är så uppskattade från min sida eftersom Dennis då kan vara lite avlastning med Linus från mig. På fredag och lördag natt är det superskönt för att jag då vet att Dennis kan få ta nattpassen om lillisen inte vill sova. :) På alla andra dagar har jag ju inte hjärta nog att väcka honom och be om hjälp eftersom han har förmiddag.

Linus har fått feber och blivit förkyld. Han hostar, nyser, är glansig i ögonen och näsan rinner. Stackars liten! Han är lite gnälligare än vanligt också, men det är ju förståeligt - det är ju inte kul att vara sjuk! Just nu ligger han på sin lekmatta och kollar på Fåret Shaun och Dennis sitter bredvid och spelar tv-spel.

Det hade varit kul att fara iväg och hälsa på hos någon, till exempel min familj, men jag tänker inte dra iväg Linus ut i värsta snöstormen nu när han inte är kry. Allt styrs ju av bebisarna nuförtiden! :)

På tisdag är jag och Linus bjudna till Lisen och Liiam på semlor. Hon skulle göra glutenfria till mig. :) Vad gulligt! :) Vi ska försöka hinna med att träffa Sofia också den dagen. Hoppas bara att Linus är frisk tills dess så att vi slipper "avboka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback