Tänder på gång

Linus har tänder på gång. Man ser att det är två tänder nära att komma ut ur tandköttet längst fram på underkäken. :) Han dreglar som bara den och vill tugga på allt och tycker att det är skönt när tandköttet masseras. Vi har köpt två bitringar till honom.


Så här ser den ena, från Fisher Price, ut. Den köpte jag i lördags. Den är bra eftersom han alltid får in en sån där cirkel i munnen och dessutom har alla cirklarna små utstående mönster som verkar vara sköna att gnaga på. Fast jag hade hellre velat ha en sån här bitring med bara såna där cirklar, eftersom de där gröna fiskarna är i hårdplast och de är inte alls bitvänliga, så det gäller att Linus prickar rätt när han ska bita... =( Det finns såna att köpa, men det fanns bara såna här när jag kollade och då tänkte jag inte att det fanns några andra modeller att få tag på. =(


Så här ser den andra ut; en "Manhattan Toys - Winkle" som Dennis köpte tidigare åt Linus. Den är jättebra eftersom Linus alltid får tag någonstans på den när det är så smala plastbågar som är överallt. :)

Båda de här bitringarna går att ha både i kylen och i frysen, men att ha dem i frysen känns lite väl kyligt, känner jag! :S

Nu ligger lillhjärtat och vilar och jag ska kolla på ett avsnitt av Chuck. :)

Kommentarer
Postat av: Siv

Tipsa dig finns leksaker på nätet, Köpte en till ko,pisens tjejen någon att gaggna på....

http://www.babybay.se/

Såg just nyss de håller på bygga om snart klar. kanske inom nån dagar...

Det finns fot ev hand att bita på. Dessa köpte jag åt tösen då. Kram Siv

2012-02-27 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback