9 månader, första tanden och vink vink

Ja, herregud vad tiden går fort! Idag blir Linus 9 månader. 9 månader! Som en hel graviditet. Nu har han funnits lika länge utanför magen som inne i den. :)

Och vet ni? Jag är så himla stolt! Alldeles för tio minuter sedan lärde han sig att "vinka hej hej" som Dennis sa under inlärningen. :)

Och inte nog med det. Igår eftermiddag sprack hans första tand fram. Nere till höger. Dagen före nio månader. :) Underbart, vilka framsteg som händer hela tiden. Tur att jag är mammaledig så att jag är hemma med honom hela tiden och får vara med om alltihop. Jag hade inte velat missa en sekund! :)

För en liten stund sedan har vi borstat tänderna på Linus för första gången. Lite skeptisk var han till en början, men sedan gillade han det och fick även prova borsta själv. :)

Nu ska vi försöka sova. Linus har varit rätt så otröstlig, gnällig och haft svårt att sova de senaste dagarna och hade även feber imorse på grund av tanden som värkte. Hoppas Alvedonen han fick ikväll hjälper mot värken under natten.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahaha va sött :-D

Svar: hihi, jo, den är ju så pluttinuttig, hans tandborste! ;)
Therése

2012-07-29 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback