Helwiiitas vad ont det gör!

Idag var jag till vårdcentralen och tog bort två av mina födelsemärken, ett under armen och ett på ryggen, eftersom de bara var ivägen och skavde. Jävlar vad lokalbedövningen sved när de sprutade in den! Hugaligen! Men när den väl börjat värka, efter en halv minut per födelsemärke, var det över och har inte känts någonting - förrän fram tills för en timma sedan. Nu måste bedövningen ha släppt för det sviiider som fasen och jag fick ont när jag låg ner och ammade Linus nyss. Usch och fy! Jag tog en Alvedon för en timma sedan och gissar att den hjälper lite grann så jag hade inte velat veta hur det varit annars när bara det här gör ont som tusan!
 
Dennis ska iväg till en kompis och kolla på fotboll och Molly är med hans familj i Äijävaara över helgen eftersom vi ju ska på bröllop på lördag och inte kunde ha henne någon annanstans. Linus sover (puh! Känner inte att jag orkar lyfta honom och tjorva nu när jag har så här) och jag ska försöka koppla bort tankarna med andra säsongen av "Desperate Housewives". Hoppas det funkar...! :S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback