Piano

Igår natt beställde jag ett leksakspiano åt Linus. Jag hittade en som såg rolig ut och som dessutom var av märket Shelcore, samma som på två av de leksakerna som jag hämtade från mammas och pappas förråd i förrgår. De leksakerna är fortfarande hela och välbehållna, trots att de är 18 år gamla, från Puttes tid som bebis, alltså. Jag tänkte därför att det nog är ett bra märke som lär hålla. :)
 

Leksakspianot från webbhallen.se kommer nog till veckan. Den kostade bara 199 kronor och 49 kronor i frakt, så totalt blev det bara 248. Helt okej, med tanke på att denna inte finns att köpa i "riktiga" butiker. Djuren gör konster när man trycker på tangenterna. Det kommer nog Linus att tycka är kul! :)

Kommentarer
Postat av: Siv

Oj,,, Så det är fart i er nu.. Det kanske finns även på tex röda kors... Då värre biligt.. Men ja det verkar vara bra märke på den.

Tror jag en kompis köpte en samma på röda kors då kosta 40 kr o funkar än idag efter köpet för snart 1,5 år sen....

Kram Siv

Svar: Jo, vi brukar kolla på Röda Korset också :)
Therése

2012-07-01 @ 11:10:39
Postat av: Marlene

Spännande å se när han spelar sen när jag kommer förbi :-D

Svar: Ja, i början ville han bara röra på de figurerna som rör sig när jag tryckte på tangenterna, men nu har han insett att han själv kan få dem att röra sig om han trycker där och då är tangenterna roligare än figurerna :)
Therése

2012-07-05 @ 00:17:32
Postat av: Emina

hej! =)
Jag har letat som en toker efter den där piano på webhallen men hittar inte...vad har du sökt för ord för att hitta den..svara gärna till min hotmail. =)

2017-06-01 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback