Slutet på en era

Ikväll är det absolut sista avsnittet av Desperate Housewives. Buuhuuuu, vad tråkigt!! Jag kommer verkligen att sakna att titta på den varje tisdag klockan 21:00. Jag blir alltid så himla sentimental när serier jag länge följt slutar för gott. Som när Vänner, Sex and the City och The O.C slutade och jag satt där helt tårögd och tog farväl av mina "vänner" (ja, de blir ju som vänner när man följer deras "liv" under flera år). :P

Jag kommer säkert gråta ögonen ur mig när avsnittet är slut ikväll och jag verkligen inser att det inte blir någon mer Desperate. Gud, så tråkigt!! :((


Som jag kommer att sakna denna serie!! :(

Trodde förresten att jag hittat en serie som någorlunda kunde "ersätta" (det kan för övrigt ingen serie göra) Desperate, när jag började kolla på GCB (Good Christian Bitches), men så visade det sig att sista delen av den serien var föra veckan eftersom det inte blir fler än en säsong av den serien dp den inte riktigt slog igenom. Skit.


GCB som också slutade - efter bara en säsong!

Och så är ju världens andra bästa serie; Grey's Anatomy på väg att sluta för gott också. Vad ska man nu hitta på?? Det kanske betyder att det är dags att lämna teven och gå ut i verkligheten??


När Grey's också slutar för gott, vilket är snart, så vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback