5-månaders kontrollen framflyttad!

Imorse var jag tvungen att ringa till BVC och säga att Linus har feber eftersom vi har 5-månaderskontrollen med honom imorgon då han ska få vaccin också. Barnmorskan tyckte inte att det var någon bra idé att vi skulle dit då, så hon bokade en ny tid för Linus den 13 april (tre dagar innan han blir sex månader, men men... Det spelar väl ingen roll.). Som tur är fick vi en ny fredags-tid för det. Jag uppskattar verkligen fredagstiderna eftersom Dennis ju är ledig om helgerna och då kan hjälpa till när lillvännen blir sjuk av vaccinet. :)

Linus ligger och sover nu. Han har sovit i princip hela dagen - och natten... och gårdagen! Men han behöver väl det nu för att friskna till. Hoppas han börjar må bättre snart och slipper vara varm som en kamin.

Förresten åt Molly lite av sina kulor igår kväll. :) Men det är ju bättre än ingenting! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej Nadjas mått var alltid över medel :p ganska precis likadant som nuvarande bebisen, med henne följde jag veckorna, vecka 33 var jag 33 cm osv :) fast magen ser tusen gånger större ut nu. Så det är omöjligt att klura ut om den blir Nadjastor eller Linusstor ;D



Btw vi hoppades på att få hälsa på imorgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback