Babymassage

Jepp, imorgon blir det babymassage för första gången! Det blir nog jättekul, men framförallt mysigt, tror jag! :) Det enda jag egentligen vet om det är att vi ska ha med en handduk och massageolja eller babyolja som också skulle gå bra. Jag och Linus ska vara där klockan 11 så vi får kolla om Molly får vara med Patric under tiden.

I övermorgon är det dags för återbesök till överläkare Lars på barnavdelningen. Det var han som lyckligtvis råkade vara på sjukhuset under sin springrunda på sin lediga dag just när Linus föddes och inte andades. Så han har tagit väl hand om mitt lilla hjärta. Lars ville själv vara den som får träffa Linus när han är ca fem månader för att se så att allt har gått bra och få se att han mår bra nu. :) Tänk, på fredag blir lillkillen hela fem månader! Vart försvinner tiden egentligen? Den måste försvinna i en massa mys och bus i alla fall. ;)

Kommentarer
Postat av: Liselotte mamma till Liiam

Joo nå får du göra det om du vill. Kan skicka en bild på facebook åt dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback