Egentid

Ni har ingen aning om hur skönt det är nu när Linus är lite större så att Dennis kan åka iväg med honom ibland och låta mig vara själv. :) Nu ikväll har Dennis tagit med honom till Perran för att kolla på hockey. Linus har självklart med sina hörselkåpor så att inte de små öronen ska ta skada och Dennis sa att Linus nog ändå bara kommer att sova under tiden de är där. Nu har jag varit ensam hemma med Molly i två och en halv timme och har njutit av att kunna sitta och titta på några avsnitt av Chuck (som ju inte är textad och därför svår att se när lillpyret är hemma och jollrar eller gnäller), druckit te, kvällsfikat och suttit vid datorn. Det är himla skönt att bara få vara Tessi igen (kortare stunder - skulle absolut inte vilja vara det längre än så) och inte "bara mamma". :)

Jag har pausat Grey's så jag ska starta den alldeles strax och fortsätta min egentid med att säkert vara tvungen att gråta lite. ;)

Imorgon tror jag att jag får en ny design på min blogg. Världens
bästa svägerska Therese har nämligen igår börjat knåpa på en ny design åt mig. Det är kul att hon tycker att det är så himla roligt att göra det och att hon erbjöd sig själv så jag slapp fråga! ;) Jag har försökt lite själv, men det är inte så lätt att komma tillbaka till hur man gör allt i Photoshop och med webkodning och sånt efter att jag inte underhållit mina kunskaper desto mer sedan gymnasiet. Jag menar, nu har jag ju en liten knodd som tar större delen av min tid, så jag känner inte riktigt att jag har möjlighet - eller ens vill (!) - försöka sätta mig in i det där just nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback