Febergosse

Linus har fått feber - igen! Lillgubben... Usch, så jobbigt han har det idag. Han har varit jättehängig och -klängig och ledsen och gnällig... :( Stackars lilla hjärtat! Till råga på det har han nog spytt upp allt han fått i sig idag - även Alvedonen, men jag törs ju ändå inte ge honom mer förrän det gått åtminstone fyra timmar..

Idag har Mathias varit här och hälsat på. Han har mest spelat Little Big Planet och jag har varit med Linus. Sedan kom mamma också och hon hade med sig en Vienettatårta. Just då kom Dennis hem från jobbet och vi alla smaskade i oss glassen.

Sedan åkte mamma och Tia hem och Dennis och Mollsan drog ut på en lång skidtur. Då kom Simon och hälsade på. Vi teade och satt vid varsin dator (haha!) och pratade. :)

Nu är Dennis på Dollar, Molly och Linus sover och jag passar på att sitta här. Om inte Linus mår för dåligt senare ska jag fara till Marlene och kolla på Grey's som ju börjar klockan nio. Då får Linus stanna hemma med pappa. Men jag vet inte än. Det känns dumt att åka iväg från honom när han är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback