Slödag

Idag är det en seeeeeg dag! Jag har bara slöat hela dagen. Usch, fy och blä! Jag har täntk åka iväg till Dollar och köpa engångstallrikar och någon annanstans för att leta efter gipspulver.

I fredags, när Linus blev fem månader gammal, öppnade vi nämligen hans gips-avtryckskit, som vi köpte med presentkortet till Expo som han fick i doppresent av Ulrika, Robin och Julia. Grejen var bara den, att innan vi tryckte hans fot i leran och var nöjd med resultatet, hade gipset jag redan innan blandat, hunnit torka. Så vi fick blanda den andra påsen med gips, den som skulle vara till den andra foten, för att kunna hälla i. :( Så... Vi har bara en fot nu. Jag har tänkt köpa gips i flera dagar, men det har inte blivit. Sedan, när jag har köpt gips, ska vi göra den andra foten och låta den torka och till sist sätta fast de små gipsfossingarna i ramen som var till. Sedan ska jag göra många fler avtryck med trolldeg och gips, när jag har en hel påse med gips... ;) mohahahahaha!

Ikväll är det Desperate Housewifes på tv igen, så Marlene kommer hit för att titta på den med mig.

Imorgon ska jag till tandläkaren och göra en permanent fyllning/lagning till min rotfyllning och då ska Dennis och Linus på babymassagen. Jag hade gärna gått på den jag också, men jag hinner inte eftersom tandis är 10.30 och massagen 11.00 - i Malmberget.. =/ Men Dennis får väl lära mig det han lär sig. :)

Näää, nu ska jag gå och göra nåt... eller nåt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback