Usch, vad arg jag blir!

Jag sitter hos Dennis familj och läser KP (Kamratposten) som även jag prenumererade på när jag var liten. På uppslaget "kropp och knopp" hittade jag den här frågan.


Vad är det för jävla idiot till lärare?! Stackars lilla kille! Pojken trodde säkert redan innan han pratade med läraren om hur han känner att han var "konstig" eftersom det är väldigt vanligt. Snacka om att förstöra! Jävla lärare! Läraren har ingen rätt att säga så där och göra sin elev osäker och dumförklarad. Och vad är det för jäkla idiotiregel att man inte får känna så om man är under 18 år?! Den läraren borde inte få jobba med barn eftersom det är han/hon som eleverna tyr sig till och litar och tror på. Denne person lär ju eleverna om världen och det där är FEL att lära ut!

Ett utdrag av vad KP svarade som jag tyckte om: "Kanske blev du ledsen eller arg när din lärare sa så? Det blir lätt när någon säger att ens kärlek är fel. Ingen har någonsin rätt att ifrågasätta eller se ner på att du gillar killar. Det du känner är fint och värdefullt."

Varför kan man inte bara acceptera folk som de är? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback