Instängd

Jag skulle egentligen vara ute och promenera med mamma nu, men hon ringde och sa att det inte går eftersom Mathias är magsjuk och pappa inte orkar ta hand om honom själv. Jag ville verkligen promenera en sväng. Frågade, eller snarare bad, Dennis att följa med, men han ids inte. Han undrade varför jag inte promenerar själv, men det är ju jobbigt och framförallt tråkigt att gå själv med Linus o Molly. Då sa han att jag ju kan lämna Molly hemma, men det är ju hon som behöver få gå på promenad. Han sa då att han kan gå med henne en sväng sedan och jag sa att vi väl alla kunde gå en sväng nu, men inte det.

Nu ligger jag på sängen och deppar. Men det är väl lika bra det. Alla skulle väl ändå tycka att jag är en dålig mamma om jag gick med barnvagnen på promenad vid den här tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback