Ny gammal frisyr?

Jag ska till frissan imorgon, vilket inte är en dag för tidigt ;) Jag har inte klippt mig sedan i början av januari, så nu har min frisyr verkligen förfallit. Luggen blir jag galen på eftersom den växer som ogräs. Jag vill ju helst hålla den kort, men ids inte gå till frissan jämt och ständigt så därför låter jag den växa.. =/

Nåväl. Jag funderar på att klippa kort igen, så som jag hade i början av 2008 då jag klippte av mitt jättelånga hår. :) Lugg ska jag iaf ha. Vad tycker ni?


Ungefär så här, så kan man göra frisyren lite busigare ibland, om man vill :)


Nu har jag förstorat bilden rätt rejält.. men så här såg baksidan ut, om ni kan se nåt.



Typ nåt sånt här? Kanske? Möjligen? Jag vet inte.. Tips, tack! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag säger ja! Du passar jättebra i kort hår! :) Lugg också, du är jättefin på bilderna. Frisyrerna längst ner tror jag på, lite flikigt är coolt. :) Puss

2012-05-03 @ 09:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback