Utdelning för läskigt kunnande

I fredags hämtade jag ut ett paket på Posten. Det visade sig vara en vinst som jag fått genom att delta i en tävling på Facebook. I tävlingen för Malaco Viva Lakrits skulle man kunna sina FB-vänners födelsedatum. Jag har 139 vänner på Fejan, men det gick lätt som en plätt då folks födelsedagar fastnar i mitt minne bara så där. Jag kommer fortfarande ihåg vilka födelsedagar mina klasskompisar från ettan har :) Läskigt? Mjo, lite. Men nu fick jag äntligen lön för "mödan". (Vet inte om man kan kalla det för möda när det bara sitter där i minnet) ;)

 


Vinnarbrevet och kartongen fylld med 15 st Malaco Viva Lakrits-påsar.


Det var tre olika sorters godispåsar; Pärlor med salmiak, Juveler med sötlakrits och Briljanter med saltlakrits. Pärlorna är de enda jag kan äta, men jag undrar om jag ens kan det, för jag fick lite ont i magen och undrar om det kanske var av dem...


Visserligen hade jag redan räknat ut att jag nog inte skulle tåla godisarna eftersom jag ju har glutenintolerans, men det struntade jag i. Jag vann ju! ;) ;) Om ni undrar, jag vinner aldrig någonting, så det här var skitkul - trots allt! :)


Kommentarer
Postat av: Liselotte mamma till Liiam

GOTT! Kul att vinna :D

Postat av: Marlene

Grattis! Om inte Dennis ätit upp allt så kan ju jag få smaka :-b

2012-05-24 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback